16 Haziran 2014 Pazartesi

SERİN SALATA



Merhaba canım okuyucum sevgili takipçilerim,nasılsınız iyisiniz inşallah,ben kısmen yoğun günlerimi atlattım son iki haftam iş yerimde  iki aylık bir tatile çıkıyoruz . 
Ramazan ayında evimde olmanın sevinci var iftar yemeklerinde istediğim gibi hazırlanmak benim için büyük keyif,mutfakta olmayı çok seviyorum bunun için olsa gerek :)

Bu salata tarifimi geçen yıl facebooktaki sayfamda paylaşmışım ama baktım blogum da yok hemen ekleyeyim dedim iyi yapmışım dimi canım okuyucum :)
Sıcak günlere uygun bir salatam var sizlere adından anlaşıldığı üzere serin salata yemesi çok keyifli yapması da bir o kadar kolay elimizin altında bulunan malzemelerle yapılabilecek şipşak bir salata bu :) Tarifimize geçelim mi :)

MALZEMELER

2 adet orta boy patates
2 adet salatalık
200 gr süzme yoğurt
1 yemek kaşığı mayonez
1 diş sarımsak
1 tutam ince kıyılmış dereotu
tuz

HAZIRLANIŞI

Öncelikle kısık ateşte patatesleri haşlıyoruz.
Salatalıkları alacalı soyup rendeliyoruz.
Haşlanan patatesleri soyup püre haline getiriyoruz.
Son olarak,salatalık patates püresi,diğer tüm malzemeyi güzelce karıştırıp,servis tabağına alıyoruz.
buzdolabında en az iki saat dinlendiriyoruz. AFİYET OLSUN 



Yıllar önce bir arkadaşta yediğim bu nefis salatayı sevgili arkadaşım AYŞEGÜL
de görüp hatırladığım ve derhal yaptığım bu lezzet için çok teşekkürler Ayşegül'cüm  




1 yorum:

  1. Gerçekten tam yaz salatası olmuş. Palmiye görünümlü dereotuyla da nefis gözüküyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil