1 Temmuz 2015 Çarşamba

KIRMIZI BİBER İÇİNDE SEMİZ OTU SALATASI







Merhaba mübarek ramazan ayınıda yarıladık sayılır sayılı gün çabuk geçer demiştim ilk gün ve de öylede oluyor zaten günlerin hızına yetişmek mümkün değil ömürlerde böylece tükeniyor...
Rabbimin lütfü yine bu serin havalar .
Ben iki ay süreli tatle bu gün başladım çalışırken oruc tutmak gerçekten zormuş aclık yada susuzluk söz konusu değil sadece uykusuzluktu beni kötü etkileyen.Neyseki bundan sonra evdeyim.
Rabbim tüm çalşanlara kolaylık versin.

Semiz otu salatası bizim evin demirbaşlarından sıcak yaz günlerinde yoğurtlu salatalar iyi oluyor.
İnstagramda görmüştüm ve bende közlenmiş kırmızı biber içinde sundum göze güzel hitap ediyor közlenmiş biberle semizotu salatasının lezzetti de gayte uyumlu deneyin derim :)







MALZEMELER:

semiz otu
yoğurt
sarımsak
tuz
zeytin yağı
pul biber
közlenmiş kırmızı biber

HAZIRLANIŞI:

Semiz otu temizlenerek yıkanır ve doğranır.Ben saplarınıda doğruyorum kullanıyorum yani.
sarımsak yoğurt ve tuz elenerek karıştırılır ve ıstenilen şekilde sunulur.

Kırmızı biberli sunacaksak eğer kırmızı biberler közlenir ve üzerlerinden sandal şeklinde olacak şekilde kesilerek tohumları çıkarılır ve semiz otu salatası doldurulur ve servis yapılır. AFİYET OLSUN :)

2 yorum: