26 Haziran 2015 Cuma

PİRİNÇ KÖFTESİ



Bir kaç günlük aradan sonra yeniden merhaba,ramazan ayı boyunca her gün bir tarif  vericem demiştim ama elde olmayan sebeplerden tarif yazamadım bir kaç gün affola :)

Bu gün vereceğim tarif isterseniz bu köfte için özellikle pilav yapın isterseniz kalmış pilavınızı değerlendirmek için bu köfteyi hazırlayın tek bir şey biliyorum ki pişman olmayacaksınız .

Ben bir sonraki güne kalmış pilavım olduğu zaman bu köfteleri yapıyorum  hem pilav degerlenmiş oluyor hemde değişik bir lezzet yenilmiş oluyor.

MALZEMELER:

1 su bardagi pirinc
1 kuru sogan
1 corba kasigi margarin yada tereyag
2 su bardagi suyu
1 su bardağı rendelenmiş kasar peyniri
2 yumurta
tuz 
karabiber,maydanoz
üzerini kaplamak icin galeta unu


HAZIRLANIŞI:

Tencereye yagi koyup ince dogradigimiz soganlari kavuruyoruz.
 Pirinci ekleyip biraz daha kavurup üzerine  suyunu ilave edip pisiriyoruz .
Soguyan pilavimizin icine kaşar peynirini yumurtayi tuzunu karabiberini maydanozu koyup yoguruyoruz
Şekillendirip  galeta ununa bulayip kizgin yagda kizartıyoruz.
Evde kalmış pilavmızla yapıcaksak tüm malzemeleri ekleyip yoğurup sekillendirp kızartıyoruz.AFİYET OLSUN :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder